poniedziałek, 16 lipca 2012

Iza Lach


Po raz pierwszy o niej usłyszałam w wakacje 2008 dzięki K. „Nie” bo taki tytuł nosiła pierwsza piosenka Izy Lach, jaką usłyszałam, była jedynym polskim akcentem na playliście mojej best friend. No i się zakochałyśmy w jej głosie <3 namiętnie słuchałyśmy tej piosenki. Niestety w mediach zbyt głośno o niej nie było, a szkoda… Według mnie jest zdecydowanie bardziej utalentowana od niektórych młodych dziewczyn lansowanych na polskim „rynku muzycznym”. Została zauważona przez Snopp Dogga, gdzie w zorganizowanym przez niego konkursie zajęła 1. miejsce na remix jego utworu: „Set It Off”!!
Szczerze powiedziawszy zapomniałam o niej na kilka ładnych lat, aż do momentu kiedy na yt sentymentalnie słuchałam „Nie” w tym momencie zainteresowałam się jej kolejnymi, nowszymi piosenkami. No i wpadłam… „Chociaż raz” i „Nic więcej” słucham non stop od kilku ładnych miesięcy, nie mogę się od nich uwolnić. W końcu znalazłam coś w naszym ojczystym języku, czego da się posłuchać bez zażenowania i ucieczki sprzed monitora ;) Ja za Izę jak najbardziej trzymam kciuki i życzę jej sukcesów w karierze :)



2 komentarze: